Startup Safari az Adaptérben
A Startup Safari idén júniusban ismét megnyitja kapuit, és ezúttal helyszíne lesz az Adaptér is, Magyarország első kreatív technológiai tudásbázisa!
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest Magyarország legnagyobb startup konferenciája. 13 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programokkal várja a résztvevőket, ahol élőben találkozhatsz és kérdezhetsz nemzetközi előadókkal és számos magyar szakemberrel. A rendezvényen nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témák is terítékre kerülnek, angol és magyar nyelven egyaránt.
Az Adaptér programja
10:00-14:00 Videó pitch felvétel az Adaptér stúdiójában
félórás idősávokban
Ezen a programon profi stúdiókörülmények között tudod elkészíteni a startupodhoz szükséges rövid bemutatkozó videódat az Adaptér stábjának és eszközeinek segítségével.
Startuponként 30 perc áll rendelkezésre. A program regisztráció köteles regisztrálni az adapter@ujbudakozpont.hu e-mail címen lehetséges.
12:00-14:00 Multimedia pitch session
félórás idősávokban
Az Adaptérben 4 olyan nagy felület van (screenek, led fal, projektoros vetítés), ahol bemutathatod a munkáid az érdeklődőknek. Emellett 2 digitális felületen az utcán elsétáló érdeklődőknek is bemutathatod a vállalkozásod eredményeit.
Hívd meg az eseményre potenciális ügyfeleidet, hívj egy videós ismerőst és építs kapcsolatokat, szerezz megrendeléseket az Adaptér technikai segítségével.
Startuponként 30 perc áll rendelkezésre. A program regisztráció köteles, regisztrálni az adapter@ujbudakozpont.hu e-mail címen lehetséges.
14:00-15:00 Minimum Viable Brand – Miért van szüksége brandingre fejlődő vállalkozásoknak? – Serfőző Péter
Az MVP már ismerős, de miért jó az MVB? A Minimum Viable Brandbe sokminden beletratozhat, de alapvető elvárás, hogy egy vállalat lássa a piacát, a célközönségét, a termék előnyeit, meglegyen a storyja, víziója. Ez az alap, ami a brand kialakításához szükséges. Ha pedig már megvan a befektető vagy a növekedés, akkor indul is a marketing, hiszen már rövid távon is “hozni kell” a számokat. Ekkor válik nagyon fontossá a brand konzisztens vizuális megjelenése és az üzenetek egységessége. A gyenge brand marketingkommunikációra költött pénz szinte kidobott pénz.
Előadó: Serfőző Péter, CEO, Design Director, zwoelf (https://www.linkedin.com/in/serfozopeter/)
16:00-17:00 Startup-építés & mentális egészség kerekasztal
Startup-építés & mentális egészség kerekasztal
Leteheti-e a munkát egy startupper? Soha! De akkor hogyan kezeld a folyamatos stresszt, a pörgést, az új és új mérföldköveket anélkül, hogy idő előtt kiégnél? Ugyan is ha hiszed, ha nem, a startupok összeomlása, sikertelensége mögött sokszor az alapítók energiájának csökkenése, a kiégés, a belső lelki problémák állnak.
Beszélgető: Mészáros Péter, a Positive Adamsky Head of Strategy and Copywriting munkatársa, viselkedéselemző, relaxációs terapeuta, költő, kreatívipari szakértő
Moderátor: Széplaki Nóra, az Adaptér kommunikációs vezetője
17:30-18:15 Vállalkozásépítés társadalmi impact figyelembevételével – Ottlik Dávid – Eszter Elemér
Ugye nem akarsz 2024-ben olyan startupot építeni, ami nem veszi figyelembe a lehetséges társadalmi hatásokat? Na ugye.
A beszélgetésben körbejárjuk, hogy hogyan lehet a fenntartható fejlődést, a társadalmi jó ügyeket szem előtt tartva sikeres vállalkozást építeni. Hogyan profitálhat az egyén és a közösség is a startupunkból? Erre keressük a választ a beszélgetésben.
Beszélgetők: Ottlik Dávid, Impact Box, Impact Shop, co-founder & advisor (https://www.linkedin.com/in/ottlik, https://www.impactbox.net) és Eszter Elemér, Managing Partner at Impact Ventures, CEO at PBG FMC (https://www.linkedin.com/in/elem%C3%A9r-eszter-3ba33523/)
Moderátor: Lukács Áron, az Adaptér üzletfejlesztési menedzsere